O nama

neki-daniels-media

O NAMA

Neki Daniels Media d.o.o. pokrenula je vlastiti sustav za prodaju ulaznica (ticketing.hr) za sve vrste događaja. Ticketing danas nudi uslugu prodaje ulaznica za različite vrste događaja, od sportskih preko glazbenih i kazališnih do konferencija i prodaje ulaznica za muzeje, žičare, zidine itd.

Misija

Misija je ponuditi cjelovitu uslugu prilikom kupnje ulaznice, a pritom pružajući maksimum:

  • u dostupnosti kupcu prilikom Internet prodaje.
  • u fleksibilnosti za organizatora – prilagodbom svim vrstama događaja, prostorima, politikama cijena…
  • u preglednosti i kontroli procesa prodaje
  • u komunikaciji prema prostorima na kojima se događaj odvija – za potrebe sigurnosti, kontrole ulaza…
  • uz tehničku podršku – kroz vlastiti internet centar i veze prema naplatnim sustavima…

Politika kvalitete on-line prodaje ulaznica temelji se na zadovoljstvu korisnika naših usluga – organizatora i krajnjih kupaca ulaznica.

Zadovoljstvo naših korisnika kao i ostalih zainteresiranih strana – djelatnika, dobavljača i partnera na projektima, nastojimo ostvariti i kroz primjenu sustava upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001:2015 te poštivanjem relevantnih zakonskih propisa. Provodimo politiku kvalitete s ciljem postizanja zadovoljstva naših klijenata,  a pri tome vodimo brigu da su svi naši proizvodi/usluge i poslovni procesi utemeljeni na načelima procesnog pristupa upravljanju kvalitetom. 

Unapređenja naših proizvoda i usluga u potpunosti prilagođavamo zahtjevima zadovoljstva naših klijenata. Svaki je zaposlenik i suradnik odgovoran za dužnosti koje zahtijeva njegov/njezin specifični posao  bit će educiran kako ih obavljati. Društvo osigurava da vanjski suradnici ispunjavaju tražene uvjete i da preuzimaju odgovornost za svoj rad. Jedan od ciljeva našeg društva je da  našim klijentima pružimo kvalitetne proizvode po svjetskim standardima i prihvatljivim uvjetima i neprestano ih unaprjeđujemo.

Zadovoljstvo klijenata  provodimo  praćenjem pokazatelja kvalitete našeg poslovanja i zahtjeva klijenata. Društvo postavlja odgovornost za svakog djelatnika za predano obavljanje raspoređenih zadataka, a time i poslovnih ciljeva našeg društva. U društvu se nastoji podići osobni standard rada i življenja svih naših zaposlenika.